jueves, 4 de junio de 2009

Xallenger Penedès-Garraf a Vilanova i la Geltrú

Després de gairebé un mes i mig sense competir, aquest dissabte vam prendre part a la darrera prova de la Xallenger que es va disputar a Vilanova i la Geltrú.


La sortida va ser a la platja del far, en una jornada amb altes temperatures. El recorregut d'uns 30 km aproximadament transcorria per camins i senderons de la zona, va ser un recorregut força ràpid i també divertit. Cal dir que hi havia bastants punts on el marcatge del circuit es podia millorar bastant, sobretot a la darrera part del circuit que anava al voltant del mar.


En aquesta prova es van presentar a la sortida més de 300 participants, el que demostra la bona salut que té aquest esport per aquelles contrades. Al final 319 van finalitzar la prova. Pel que fa a la meva participació, vaig finalitzar en 5ª posició de la general, i 2n de la meva categoria. La prova en si no va tenir més història, ja que des del principi es va rodar ràpid i ja en uns trams de sender es va trencar la prova, els 4 primers van anar obrint forat i darrera ens vam quedar un altre grup, quan vam tornar a rodar per camí ample, vaig saltar del grup perseguidor, intentant agafar als 4 primers, aquesta tasca no em va ser possible, i vaig rodar uns 22 km en solitari, a falta d'uns 5 km vaig estar molt aprop de contactar, però el deficient marcatge del circuit com ja he comentat, em va impedir enllaçar, malgrat tot el resultat i el rendiment va ser prou bo.


Ara a esperar les properes proves que hi ha en aquest mes de juny:


Diumenge 7 Bike marató a Vall de Ges (campionat de Catalunya)


Diumenge 14 Vallfogona de Riucorb


Dissabte 20 Campionat de Catalunya Btt a Port Ainé


Diumenge 21 Pujada a Miramar


Diumenge 28 Pujada a Sant Joan

No hay comentarios: